onsdag 12 december 2012

Skrytinlägg ;)

Hahha ja ta det för vad ni vill men jag måste få höja min lille son lite =)

Jag är stolt mamma till världens finaste William som sedan augusti är blöjfri på dagarna och nappfri utan en enda protest. Han har inte ens frågat efter napparna.
Han går oxå med på att vara hemma med mamma istället för att gå på förskolan då backen dit gör att jag får så hiskeligt ont av sammandragningar och fogar. Tror dock att han tycker det är lite mysigt och jag verkligen älskar att få tillbringa hela dagarna med min skrutt.

Han drar numera sin pulka själv upp i backen så att jag behöver bara stå och titta på och hjälpa honom iväg. Tror att han är rätt klok mitt lilla troll och han förstår att mamma faktiskt har ont.

Mammas lille älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar